IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 5 ianuarie 2010

MIHAI PINTILII: „VREAU SA JOC LA POLI IASI“


Jucatorul formatiei Jiul Petrosani, Mihai Pintilii, a declarat marti ca asteapta sa fie declarat jucator liber de contract, pentru a putea veni la Poli Iasi.
„Eu vreau sa joc la Poli Iasi. Cei de la Jiul au o datorie de aproape 10.000 de euro, drept pentru care am depus la Federatie un memoriu. Sper ca joi sa fiu declarat jucator liber de contract si vineri sa pot veni la Iasi pentru a discuta toate amanuntele legate de semnarea unei intelegeri cu Poli Iasi. Am purtat deja mai multe discutii cu cei de la Iasi si ne-am inteles in principiu. Ramane ca eu sa-mi rezolv situatia cu Jiul“, a declarat Mihai Pintilii.
Jucatorul in varsta de 25 de ani a mai spus ca i-ar face placere sa revina acasa: „Ar fi o placere pentru mine sa ma intorc acasa. Eu mi-am facut junioratul la Noua Generatie Iasi, unde am lucrat sub comanda lui Mihai Romila. Activitatea la seniori mi-am inceput-o la Viitorul Harlau, unde i-am avut antrenori pe Ovidiu Burdujan si pe Marcel Cojocaru. De-abia din 2007 am plecat la Jiul Petrosani. Sper ca problema cu Jiul sa se rezolve joi si sa pot evolua in prima liga, cu Poli Iasi“.
Altfel, surse din cadrul clubului iesean au declarat ca un alt jucator de la Jiul Petrosani, Salif Nogo, ar putea ajunge in dealul Copoului in aceasta iarna.

Niciun comentariu: