IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 27 ianuarie 2010

VLAD BUJOR: „BINE CA SCAPAM DE GERUL DIN ROMANIA!“


Atacantul echipei Poli Iasi, Vlad Bujor, a declarat miercuri, inaintea plecarii spre Antalya, ca se bucura ca in sfarsit gruparea din dealul Copoului merge in cantonament in Antalya, acolo unde temperaturile sunt mai ridicate decat in Romania.
„Bine ca scapam de gerul din Romania! Mergem in cantonament in Antalya, unde am inteles ca temperaturile sunt mai ridicate si ne putem pregati si noi in conditii bune. Am prieteni si la Urziceni si la Dinamo, echipele cu care vom merge in avion spre Antalya, si nu cred ca vom avea probleme. In teren suntem dusmani, dar in afara terenului suntem prieteni. Am auzit si eu ca unii dintre ei ar putea sa joace in retur la noi (n.r. – Paun si Craciun, de la Dinamo, sunt doriti la Poli Iasi). Orice jucator bun este bine venit la noi“, a spus Vlad Bujor.
Vlad Bujor a mai adaugat ca lupta pentru salvarea de la retrogradare va fi una foarte grea: „Dupa cum ati vazut, campionatul s-a impartit in doua si noi suntem in partea inferioara a acestuia. Va fi un retur de campionat foarte greu. Un meci castigat te poate duce peste linia salvarii de la retrogradare, asa cum un meci pierdut te poate baga sub linie. Eu sunt optimist si cred ca Iasul nu va avea probleme cu salvarea de la retrogradare. Un atu in plus pentru noi este si venirea lui Vali Badea. Nu ma tem de concurenta, pentru ca aceasta este benefica echipei“.

Niciun comentariu: