IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 6 ianuarie 2010

PANCU A ANUNTAT PRIN SMS CA VA SEMNA CU TSKA SOFIA!


Vicepresedintele clubului Poli Iasi, Pavel Hodea, a declarat miercuri ca jucatorul Daniel Pancu l-a informat ca a declinat oferta facuta de gruparea din dealul Copoului si va semna cu formatia bulgara TSKA Sofia.
„Acum cateva minute, Pancu mi-a trimis un SMS si mi-a spus ca va semna cu bulgarii. «Imi pare rau! Merg la TSKA Sofia» mi-a scris Daniel. Sunt foarte dezamagit. Iata ca in ciuda tuturor eforturilor pe care le-am facut, si sa stiti ca am facut, Pancu a preferat sa mearga la }SKA Sofia. A ales Bulgaria la sfatul impresarilor cred, plus ca este foarte aproape de Bucuresti, unde locuieste acum. A contat si faptul ca TSKA lupta pentru cupele europene. Asta e“, a spus Pavel Hodea.
Oficialul iesean a mai precizat ca spera sa se materializeze celelalte transferuri pe care le-a discutat in aceste zile: „Pana acum aveam 9-10 tinte, acum avem 8-9! Daca nu l-am putut aduce pe Daniel acasa, poate reusim celelalte transferuri. Nu pot da inca nume, pentru ca asteptam niste decizii ale Federatiei, plus ca vrem sa vedem ce decizii vor lua alte cluburi. Oricum, se anunta cel mai greu retur din ultimii 10 ani!“

Niciun comentariu: