IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 4 ianuarie 2010

PETRE GRIGORAS: „VREAU SA STIU PE CE JUCATORI CONTEZ PANA PLECAM IN PRIMUL STAGIUL DE PREGATIRE“


Antrenorul formatiei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat, luni, ca vrea sa aiba lotul complet pentru returul campionatului inainte de stagiul de pregatire programat sa inceapa pe 11 ianuarie.
"Cand am venit vara trecuta la Poli Iasi am avut destule probleme, deoarece nu am avut timpul necesar pentru a pregati asa cum trebuie inceperea campionatului, plus ca au fost jucatori care au venit pe parcursul pregatirii. Vreau ca acum sa am la dispozitie tot lotul de jucatori. Daca nu vor fi toate transferurile facute pana miercuri, cand reluam pregatirile, macar pana lunea viitoare, cand plecam in stagiul de pregatire de la Poiana Brasov, vreau sa stiu pe ce jucatori contez", a spus tehnicianul formatiei moldovene.
Grigoras spera ca din sezonul viitor Poli Iasi sa poata intra in lupta pentru cupele europene.
"Trebuie neaparat sa ne intarim acum, deoarece parcursul din toamna a demonstrat ca atunci cand ne lipsesc doi-trei jucatori de baza evolutiile si rezultatele au de suferit. Iasiul cred ca s-a cam saturat sa lupte an de an doar pentru mentinerea in prima liga. Vreau ca pana la finele campionatului sa punem deja bazele dezideratului atat de mult dorit de ieseni de mai multi ani, acela de a evolua in Europa League, tinta pe care sa o atacam in stagiunea viitoare", a explicat Petre Grigoras.

Niciun comentariu: