IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 29 ianuarie 2010

PETRE GRIGORAS A RAMAS FARA PERMIS DE CONDUCERE!


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat vineri ca va fi pieton pentru o luna de zile, dupa ce politistii ieseni de la Rutiera i-au suspendat permisul pentru ca a depasit o masina pe linia continua pe raza comunei Valea Lupului.
„Intr-adevar, am ramas fara permisul de conducere. Veneam de la Valea Lupului spre Iasi si am depasit pe linia continua. M-au oprit politistii si mi-au suspendat permisul pentru 30 de zile. Am mai luat si oamenda cu 240 de lei. S-a intamplat la 7 ianuarie, iar pana la data de 22 ianuarie am mers pe baza dovezii inlocuitoare. Este pentru prima data cand mi se intampla asa ceva, dar pana la urma este o decizie corecta. Eu nu am contestat procesul-verbal, nu am incercat sa intervin la nimeni, a fost o greseala pe care mi-o asum“, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai precizat ca echipa sa are conditii foarte bune in cantonamentul din Turcia si ca jucatorii sai de-abia asteapta sa joace primul amical din aceasta iarna: „Ieri (n.r. – joi) dupa amiaza am ajuns in Antalya, dupa un zbor cu o cursa charter, care a decurs fara probleme. La putin timp dupa ce ne-am cazat, am avut un antrenament acomodare, urmand ca de astazi (n.r. – vineri) sa intram in programul normal de pregatire. Baietii sunt dornici sa joace primul amical din aceasta iarna, maine (n.r. – sambata) cu TSKA Sofia“.

Un comentariu:

Unknown spunea...

da, e fain si blogul tau, scrii in fiecare zi?