IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 27 ianuarie 2010

PETRE GRIGORAS: „BALBA PLATESTE PENTRU GRESELILE DIN TRECUT!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat miercuri ca nu crede ca sentinta Judecatoriei Iasi, care l-a condamnat pe Ionut Balba la noua luni de inchisoare, cu suspendare, il va afecta pe jucator.
„Balba plateste pentru greselile din trecut! Eu sper ca el isi da seama de greseala facuta si va avea mare grija de acum incolo ce face. Oricum, totul s-a intamplat in urma cu doi ani si aceasta sentinta nu cred ca ii va afecta viata fotbalistica“, a spus Petre Grigoras.
Tehnicianul iesenilor a mai adaugat ca stia de procesul pe care il are Ionut Balba: „Ionut mi-a spus despre acest proces si chiar l-am învoit cu doua zile mai repede din cantonamentul de la Poiana Brasov, ca sa fie prezent la proces. Din ce imi spusese Ionut, el spera sa scape doar cu o amenda“.
Fotbalistul echipei Poli Iasi, Ionut Balba, a fost condamnat miercuri de judecatorii ieseni la noua luni de inchisoare, cu suspendare, pentru conducerea unui autovehicul sub influenta alcoolului in anul 2008.

Niciun comentariu: