IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 21 ianuarie 2010

VALENTIN BADEA: „DACA NU PLEC IN STRAINATATE, VIN SA DISCUT CU CEI POLI IASI“


Atacantul Valentin Badea a declarat joi ca in cazul in care nu se va transfera in strainatate, va veni sa negocieze la Poli Iasi.
„Am purtat o serie de discutii cu cei de la Iasi si le-am spus ca daca nu plec in strainatate, vin sa discut cu cei de la Poli Iasi. Le-am cerut oficialilor de la Poli Iasi sa-mi dea termen de gandire pana la sfarsitul saptamanii. Atunci voi da un raspuns concret, in functie si de modul in care se vor definitiva tratativele cu cluburile de peste hotare interesate de mine. Oricum, nu voi incurca pe nimeni si voi da un raspuns“, a declarat Valentin Badea.
Valentin Badea are 28 de ani si este liber de contract. De-a lungul carierei, Badea a evoluat la Rulmentul Alexandria, Jiul Petro[ani, FC Vaslui, Steaua Bucuresti, Panserraikos (Grecia) si Universitatea Craiova.

Niciun comentariu: