IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 5 ianuarie 2010

PANCU AR PUTEA JUCA LA POLI IASI DIN RETUR


Vicepresedintele clubului Poli Iasi, Pavel Hodea, a declarat marti, ca l-a ofertat pe Daniel Pancu, jucator care ar putea evolua din retur in dealul Copoului.
„Am discutat cu Daniel (n.r. – Daniel Pancu) inainte de Sarabatori si el mi-a spus ca va lua o decizie in aceasta saptamana. Nu am mai insistat atunci pentru ca nu avea rost. Acum, dupa ce a revenit din strainatate, am discutat din nou cu Daniel si pot spue ca Pancu ar putea juca la Poli Iasi. Va dati seama ca Daniel ar fi un mare castig pentru noi, deoarece este un jucator experimentat, care si-ar putea incheia cariera in dealul Copoului. Noi i-am facut o noua oferta si acum depinde totul numai de el“, a spus Pavel Hodea.
Daniel Pancu are 32 de ani si si-a incheiat la finalul lunii noiembrie contractul cu formatia rusa Terek Groznai, la care a evoluat doua sezoane, fiind acum liber de contract.

Niciun comentariu: