IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 13 ianuarie 2010

ANDREI CRISTEA, „CEL MAI BUN FOTBALIST“ DE LA POLI IASI IN 2009


Atacantul echipei Dinamo Bucuresti, Andrei Cristea, care in returul sezonului 2008/2009 a evoluat la Poli Iasi, a fost votat de suporteri ieseni, pe site-ul clubului, „cel mai bun fotbalist“ al gruparii din dealul Copoului in 2009.
Andrei Cristea, care a primit 50% din voturile fanilor ieseni, a fost urmat in clasament de portarul Cristian Branet, cu 15,6% din voturi si atacantul Vlad Bujor, cu 9,4% din voturi.
„Ma bucur ca suporterii ieseni nu m-au uitat si au apreciat munca depusa de mine in returul sezonului trecut. Inseamna ca n-am trecut degeaba pe acolo. Pentru mine anul 2009 a fost unul foarte bun, daca tinem cont ca si suporterii lui Dinamo m-au apreciat pentru ce am facut in turul acestui campionat. Eu le multumesc fanilor ieseni si sper ca Poli Iasi va evolutii cat mai bune in acest retur de campionat, care se anunta a fi unul foarte greu, si sa ramana si sezonul viitor in Liga I. In ceea ce ma priveste, sper sa fiu sanatos si sa pot cuceri macar un trofeu cu Dinamo in acest an“, a spus Andrei Cristea.

Niciun comentariu: