IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 10 ianuarie 2010

PETRE GRIGORAS A RENUNTAT LA THYAGO COREEA


Antrenorul formatiei Poli Iasi, Petre Grigoras, a declarat duminica faptul ca a renuntat la atacantul brazilian Thyago Correa, venit in probe la gruparea din dealul Copoului.
"Am luat decizia de a renunta la brazilianul Thyago Correa deoarece era supraponderal si nu avea niciun rost sa-l iau in cantonamentul montan de la Poiana Brasov. Inainte sa vina, impresarul lui mi-a spus ca are vreo trei kilograme in plus, dar cand a ajuns am constatat ca avea vreo opt kilograme peste greutatea normala. Nu mai spun ca dupa ce a facut trei ture de teren i s-a facut rau. Chiar nu-i pot intelege pe acesti impresari, care aduc astfel de jucatori!“, a spus Petre Grigoras.
In ceea ce-l priveste pe celalalt jucator strain venit in probe la Poli Iasi, Petre Grigoras a precizat ca il va lua pe ghanezul Francis Agbleta in cantonamentul de Poiana Brasov: „Pe Agbleta as vrea sa-l vad inca la lucru si de aceea am decis sa-l includ in lotul cu care voi pleca maine (n.r. – luni) intr-un stagiu de pregatire la Poiana Brasov. Jucatorul are referinte bune si vreau sa-l mai urmaresc in perioada urmatoare“.

Niciun comentariu: