IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 27 noiembrie 2008

CINE JOACA FUNDAS STANGA CU RAPID?


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat ca pentru partida de samabat, cu Rapid Bucuresti, de pe teren propriu, nu are la dispozitie niciun fundas stanga de meserie.
„Nu stiu pe cine voi folosi ca fundas stanga in partida cu Rapid. Andrej Pecnik este suspendat pentru cumul de cartonase galbene, iar Ionut Stancu (foto) nu poate juca impotriva fostei sale echipe, in urma unei clauze pe care fotbalistul o are in contract prin care i interzice acest lucru. Am mai multe variante pentru a improviza acolo, ramane de vazut daca voi reusi sa iau cea mai buna decizie. Ar putea juca unul dintre fundasii centrali Kalai sau Cristi Munteanu, mai ales ca ultimul a mai jucat fundas stanga. O varianta ar fi si Paruolo. Ramane sa ma decid pana la meci", a declarat Ionut Popa.
Ionut Stancu, venit sub forma de imprumut, in vara, de la Rapid, isi doreste ca Poli sa se impuna `n meciul de m`ine.
„Imi este foarte greu sa vorbesc despre acest meci, pentru ca eu apar culorile Politehnicii Iasi acum, dar in «Giulesti» am trait una dintre cele mai frumoase perioade ale carierei mele de fotbalist, iar în acte sunt al Rapidului. Se poate spune ca am inima impartita în doua, dar sincer vreau sa castige Poli Iasi. Avem mai mare nevoie de puncte decat Rapidul. Ar fi extraordinat sa luam trei puncte si sa iesim din zona retrogradarii pentru prima data in acest tur“, a declarat Ionut Stancu.

Niciun comentariu: