IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 11 noiembrie 2008

POLI IASI VA LASA INTRAREA LIBERA LA PARTIDA CU CS OTOPENI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca a luat decizia ca la partida cu CS Otopeni, de luni, de pe teren propriu, sa lase intrarea libera.
„S-a stabilit ca partida cu CS Otopeni sa se joace luni pentru ca oaspetii au meci de cupa. Dat fiind ca se va juca luni, de la ora 18.00, am luat decizia de a lasa intrarea libera pentru suporteri la acest meci deoarece avem mare nevoie de sprijinul lor. Luni este zi lucratoare, meciul este televizat si atunci am considerat ca lasand intrarea libera mai multi suporteri vor veni la stadion decat daca am permite accesul pe baza biletelor de intrare“, a declarat Sorin Boca.
Referitor la meci, oficialul iesean s-a declarat optimist, spunand ca spera intr-o victorie: „Suntem intr-o situatie nu tocmai placuta si de aceea avem nevoie de toate cele trei puncte in partida cu CS Otopeni. Sunt convins ca jucatorii nostri vor face tot ce le sta in putinta sa castige acest meci“.

Niciun comentariu: