IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 4 noiembrie 2008

IONUT POPA: „UNII JUCATORI NU MERITA SA FACA PARTE NICI DIN LOTUL DE 18“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat marti, dupa ratarea calificarii in optimile de finala ale Cupei Romaniei, in urma infrangerii de la Vaslui, scor 0-3, ca unii dintre jucatorii sai nu merita sa faca parte nici din lotul de 18.
„Am vrut sa fac astazi o echipa de fotbal folosind mai multi jucatori care au evoluat mai putin pana acum sau deloc. Din pacate, m-am convins ca unii jucatori nu merita sa faca parte din lotul de 18. Au avut o sansa, insa ei i-au dat cu piciorul. Nu tineam neaparat sa castig astazi, pentru ca am mai spus ca nu ma intereseaza Cupa, dar speram ca imi vor dovedi ca m-am inselat pana acum nefolosindu-i“, a declarat Ionut Popa.
Referitor la situatia sa la Poli Iasi, Ionut Popa a comentat in stilul sau caracteristic: „Da, m-am intors la Poli Iasi pentru partida de astazi, cu Vasluiul, si pentru amicalul de maine (n.r. – miercuri) cu echipa a doua...“
Intrebat cat timp va mai ramane la Poli Iasi, Popa a raspuns sarcastic: „Depinde de timpul de afara!“

Niciun comentariu: