IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 14 noiembrie 2008

POLI IASI NU VA PUTEA CONTA PE PATRU JUCATORI IN PARTIDA CU CS OTOPENI


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, ca pentru partida de luni, de pe teren propriu, cu CS Otopeni, nu va putea conta pe patru jucatori.
„Din nou avem probleme de lot. ~n primul rand, Montiel va pleca luni dimineata la nationala Paraguayului, care are meci cu Omanul, asa ca nu va putea juca cu Otopeniul. Cand va reveni de la nationala, cred ca va fi obosit si nu voi putea conta pe el nici pentru partida de saptamana viitoare, de la Buzau, cu Gloria. ~n plus, Balba, Bersnjak si Diarrassouba nu vor face parte din lotul pentru partida cu Otopeni. Lui Balba i-a recidivat accidentarea la genunchi si, probabil, saptamana viitoare va trebui sa se opereze, iar Bersnjak are o taietura mare pe tibie, in urma unui contact cu un coechipier“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca spera ca jucatorii sai sa ia toate cele trei puncte in partida cu CS Otopeni: „Despre meci ce pot sa spun? Eu i-am pregatit in aceasta saptamana sa castige jocul, acum totul depinde numai de ei. Ei joaca. Eu i-am rugat sa joace cu sufletul si pentru suporteri“.
~ntrebat daca ii este frica de o echipa care vine dintr-un oras cu o populatie de 10.000 de locuitori, Popa a spus: „Da’ asta conteaza? Villareal vine dintr-un oras cu o populatie de 40.000 de locuitori si joaca in Liga Campionilor. Unirea Urziceni e dintr-un oras cu 18.000 de locuitori si va fi vicecampioana sau campioana Romaniei. Nu mai spun de Hull sau Hoffenheim“.

Niciun comentariu: