IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 17 noiembrie 2008

IONUT POPA: „AM CASTIGAT UN MECI CARE ERA CA SI PIERDUT “


Antrenorul Politehnicii Iasi, Ionut Popa, a declarat dupa meciul cu CS Otopeni ca elevii sai au dus o adevarata lupta si au castigat un meci care la un moment dat parea pierdut.
„Sunt bucuros ca baietii au reusit sa castige un joc care la un moment dat era ca si pierdut. Lupta lor, pentru ca intr-adevar a fost o lupta, ne-a adus castig de cauza si s-a demonstrat ca Dumnezeu ii ajuta pe cei care muncesc si joaca fotbal“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul a marturisit ca le-a cerut in mod expres fotbalistilor sa joace in acest meci pentru suporteri si l-a ironizat pe centralul Teodor Craciunescu pentru decizia eronata care a dus la eliminarea lui Onut. „Mi-a placut foarte mult acest Teo Craciunescu. E un arbitru de viitor si va deveni foarte bun. Am fugit sa ii transmit aceste cuvinte de felicitare“, a mai spus Popa, explicand motivul pentru care s-a indreptat in fuga spre arbitru pentru a contesta eliminarea lui Onut.
Antrenorul le-a multumit din nou suporterilor pentru sustinere si a marturisit: „Indiferent daca plec huiduit de suporteri de la Iasi, nu pot sa plec suparat pe ei, pentru ca ii respect prea mult. Am si acum un tablou cu fanii care au scris in tribuna, la meciul cu Poli Timisoara «Avem si noi un rege, Ionut Popa». Atunci Hagi, care era pe banca tehnica a acelei echipe, mi-a spus: «N-am crezut ca mai este un rege in tara asta»“.
In final, tehnicianul s-a autoironizat si, comentand faptul ca echipa sa a marcat prin doua din rezervele introduse, a spus: „Mi-au iesit si mie o data schimbarile, dar imi ies o data la 48 de meciuri!“

Niciun comentariu: