IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 17 noiembrie 2008

KALAI A DEDICAT VICTORIA MEMORIEI VICTIMELOR DE LA MINA PETRILA


Fundasul Politehnicii Iasi, Iosif Kalai, care a marcat primul gol in partida de luni, cu CS Otopeni, scor 2-0, a declarat dupa meci ca dedica victoria memoriei victimelor de la mina Petrila.
„Vreau sa dedic victoria memoriei victimelor de la mina Petrila. Eu sunt originar din acea localitate, iar parintii mei lucreaza in mina. Stiu ce inseamna sa muncesti in mina si in]eleg tragedia care s-a petrecut in urma cu cateva zile acolo“, a declarat Iosif Kalai.
Jucatorul iesenilor a mai spus ca nu-l intereseaza banii si ca vrea un nou succes etapa viitoare: „Nu ne-am luat banii de cateva luni, dar nu asta ma intereseaza pe mine acum. Vreau sa luam trei puncte la Buzau, etapa viitoare. Asta este cel mai important“.
Capitanul formatiei iesene, Bogdan Onut, care a fost eliminat in partida cu CS Otopeni, a spus dupa meci ca nu intelege de ce a primit cartonas rosu: „Am protestat, nu l-am injurat pe arbitru! Pai daca sunt eliminati toti jucatorii care protesteaza, ar fi trebuit sa elimine vreo sase jucatori numai la acea faza. Chiar nu inteleg de ce m-a eliminat!"

Niciun comentariu: