IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 23 noiembrie 2008

DILEMA LUI POPA: „TREBUIE SA BAT UN ARBITRU PENTRU A FI ARBITRAT CORECT?!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica faptul ca nu stie ce sa mai faca pentru ca formatia sa sa fie arbitrata corect.
„Eu am tot preferat sa nu vorbesc despre arbitraje, dar vad ca meci de meci sunt greseli impotriva noastra. Nu inteleg de ce la meciurile de pe teren propriu primim arbitri FIFA, iar in deplasare avem niste arbitrii... La Medias, l-am avut pe Comanescu, un arbitru care venea dupa o suspendare. Acum, la Buzau, am avut un arbitru care nu mai arbitrase de un an. Nu stiu ce sa mai fac. Trebuie sa bat un arbitru pentru a fi arbitrat corect?! Sa facem si noi ca aia de la Suceava? Ce trebuie sa facem? Nici sa vorbesc macar nu am voie ca ma amendeaza sau ma suspenda Comisia de Disciplina. Sa facem memorii? Da’ ce, ne baga cineva in seama? Spuneti-mi si mie ce trebuie sa fac pentru a fi arbitrat corect. N-ati vazut acum la Buzau, am avut penalty clar la Pecnik, in minutul 86 si nu ni s-a dat“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul formatiei iesene a mai spus ca Poli a pierdut mai multe puncte in actuala editie de campionat din cauza greselilor de arbitraj: „Unde era Poli Iasi acum daca era arbitrata corect? Lumea o sa spuna ca Popa tot da vina pe arbitrii. Dar hai sa ne uitam ca nu ni s-au dat penalty-uri la Craiova si Buzau si acasa cu Vaslui si Steaua. Plus ca la Medias ni s-a anulat un gol valabil. Si vorbesc aici de faze clare, nu interpretabile. Cate puncte aveam acum daca nu erau greselile de arbitraj?“

Niciun comentariu: