IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 6 noiembrie 2008

IONUT POPA: „VOM JUCA PENTRU DOCTORUL MELEGHEA!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca a vorbit cu elevii sai, carora le-a cerut sa castige meciul cu Gaz Metan Medias in memoriu doctorului Meleghea, care a decedat marti la meciul de Cupa, de la Vaslui.
„M-a intristat foarte tare vestea ca un om a murit la meciul nostru de la Vaslui. Asta este intr-adevar o drama. Acel om a murit pe stadion incurajand echipa noastra si m ise pare normal ca si noi sa jucam in memoria acelui suporter. Am vorbit cu jucatorii si am hotarat sa facem totul pentru a castiga partida de la Medias, pentru a cinsti memoria acelui om. Vom juca pentru doctorul Meleghea!“, a declarat Ionut Popa.
Referitor la partida de la Medias, Popa a spus ca va juca numai la victorie: „Am ajuns intr-o situatie care nu ne convine si suntem obligati sa jucam numai la victorie la Medias. Stiu ca sunt probleme de tot felul, dar le-am cerut jucatorilor sa treaca peste acestea si sa inteleaga ca datoria lor este sa joace. Vor veni pana la urma si banii. Am incercat sa le ridic moralul si sa-i fac sa inteleaga ca avem neaparata nevoie de cele trei puncte in partida de sambata“.

Niciun comentariu: