IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 6 noiembrie 2008

FARA PECNIK, IGNATOV SI MICLEA LA MEDIAS


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat joi ca s-a decis asupra lotului de jucatori care va face deplasarea la Medias, pentru partida cu Gaz Metan.
„Astazi dimineata (n.r. – joi) echipa a plecat spre Medias, pentru partida cu Gaz Metan. In continuare am probleme de lot. Imi lipsesc trei jucatori importanti Andrej Pecnik (foto), Stojan Igantov si mai nou Romulus Miclea, toti fiind accidentati. In plus, Ionut Stancu a facut deplasarea, insa nu stiu daca il voi putea folosi. Chiar si asa, trebuie sa luam toate cele trei puncte, desi ne asteapta un meci foarte greu, in fata unei contracandidate la retrogradare“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianu liesenilor a mai spus ca pentru partida cu Gaz Metan nu a inclus in lot alti patru jucatori: „Marti, in Cupa, cu Vasluiul, le-am dat sansa catorva jucatori de a demonstra ca merita sa joace pentru Poli Iasi, insa ei m-au dezamagit. De aceea, Mircea Oprea, Lamine Diarrassouba, Svetozar Mijin si Gustavo Paruolo nu au facut deplasarea pentru partida de sambata“.

Niciun comentariu: