IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 20 noiembrie 2008

IONUT BALBA S-A OPERAT DE MENISC


Medicul echipei Poli Iasi, Marius Pralea, a declarat joi ca atacantul Ionut Balba a fost operat la meniscul genunchiului stang si va indisponibil intre sase si opt saptamani.
„Am vorbit cu Ionut si mi-a spus ca a fost operat astazi (n.r. - joi). Din cate am inteles, nu sunt probleme post operatorii, iar maine (n.r. – vineri) vine acasa. In mod normal, dupa o asemenea operatie, jucatorul are nevoie de sase-opt saptamani pentru a se recupera. Daca nu intervine nimic in procesul de recuperare, la mijlocul lunii ianuarie Ionut isi poate relua pregatirile", a declarat Marius Pralea.
Ionut Balba a suferit o accidentare la genunchiul stang in urma cu aproximativ o luna, la un antrenament al echipei. Dupa ce a fost diagnosticat cu leziune exterioara de menisc a genunchiului stang, atacantul a fost trimis la o clinica din Belgrad, acolo unde a urmat un tratament naturist timp de saptamana.
Fotbalistul a revenit in tara, unde a evoluat trei meciuri pentru Poli Iasi, dupa care a accidentarea a recidivat.

Niciun comentariu: