IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 25 noiembrie 2008

S-AU ACHITAT DATORIILE CATRE ANGAJATI


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat marti ca gruparea din dealul Copoului si-a achitat datoriile catre angajati.
„Saptamana trecuta am primit bani de la Fundatia Sportului Iesean si le-am achitat jucatorilor o parte din datoriile avute catre ei. Mai avem sa le dam salariile luna septembrie. Astazi (n.r. – marti) Bogdan Cihodaru, unul dintre actionari, a varsat in conturile clubului suma de 24.000 de euro, bani cu care am achitat salariile antrenorilor de la Centrul de Copii si Juniori si ai altor angajati de la club“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean s-a declarat optimist in ceea ce priveste rezolvarea problemei financiare: „Actionarii ne-au asigurat ca pana la finalul anului se vor achita toate datoriile pe care le avem catre jucatori. Speram ca acestia vor pleca in vacanta de iarna cu toti banii luati“.

Niciun comentariu: