IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 20 martie 2008

BECALI SE BUCURA PENTRU VICTORIE!


Finantatorul stelist, Gigi Becali, a declarat ca acuzele rapidistilor de premeditare in ceea ce priveste decizia de intrerupere a jocului sunt nefondate si a anuntat ca asteapta ca regulamentul sa fie respectat precizand ca nu va cere rejucarea meciului.

"Nu este vorba despre premeditare. Cine nu vrea sa fie avantajat? Spune cineva «ia-mi Doamne"? Toata lumea spune "da-mi Doamne"! Eu vreau sa se respecte regulamentele adica din ceea ce stiu, Steaua sa castige cu 3-0. A fost un meci bun, de angajament, din partea ambelor echipe. Eram disperat la 1-0 pentru Rapid. Speram la o egalare pentru ca la 1-1 noi eram in avantaj dupa ce in Ghencea fusese 0-0 in tur. Prima data arbitrul a fost lovit, el a vrut sa continue jocul. dupa care s-a revenit cu aruncarea de obiecte, ce era sa faca? am plecat imediat ca sa nu existe si alte incidente", a spus Becali.

Niciun comentariu: