IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 12 martie 2008

DOAR 17 JUCATORI DEPLASATI LA CONSTANTA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat ca, din cauza numarului mare de jucatori accidentati, nu poate deplasa pentru partida cu Farul decat 17 jucatori.
„Pentru noi urmeaza sase jocuri extrem de grele. Primul dintre acestea este vineri, la Constanta, cu Farul. Sunt destul de pesimist! La Constanta deplasez doar 17 jucatori pentru ca nu mai am altii! Buta e suspendat, iar Naidin, Straton, Adrian Ilie, Leucuta, Tincu sunt accidentati. De parca nu era de ajuns, la ultimele antrenamente s-au accidentat si Palimaru si Cristian Munteanu. Partida de la Constanta va fi una foarte grea, daca tinem cont ca ei nu au primit inca gol in sezonul de primavara, iar elevii mei sunt destul de obositi. Totusi, si noi suntem neinvinsi pana acum in acest an si sper sa continuam seria rezultatelor bune si vineri. In ciuda numarului mare de absenti, cred ca asta conteaza mai putin deoarece noi avem un lot destul de echilibrat si mizez pe ambitia celor care vor intra pe teren cu Farul“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca nu-l intereseaza statisticile: „Stiu ca Poli Iasi a batut o singura data Farul in deplasare, dar asta nu conteaza. Nu i-am mai batut intr-un meci direct din 2005. Asa si? Pai noi am jucat o data cu Sahtior si i-am batut. Asta ce inseamna? Ca suntem mai buni decat Sahtior?! Hai sa fim seriosi! Statisticile astea sunt numai pentru voi, presa...“

Niciun comentariu: