IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 12 martie 2008

BOCA: „NU VOM SUSTINE DEPLASAREA FANILOR LA CONSTANTA!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat miercuri, ca gruparea din dealul Copoului nu va sustine deplasarea suporterilor ieseni la meciul cu Farul.
„Am luat decizia ca pentru partida de vineri, de la Constanta, cu Farul, sa nu sustinem deplasarea fanilor. Nu este neaparat o reactie la ceea ce au facut la Buzau, cand am fost amendati din cauza lor, dar a contat foarte mult si asta. Decizia e numai pentru acest joc. Nu stiu daca vom mentine decizia si la celelalte deplasari, deocamdata nu-i mai sprijinim pentru deplasarea la Constanta. Cei care vor sa mearga pe cont propriu e treaba lor. Noi am trimis echipei gazda un comunicat prin care ii anuntam ca nu vom avea suporteri la acest meci. In aceste conditii, nu ne asumam raspunderea pentru fanii ce se vor deplasa pe cont propriu la Constanta“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca este optimist, in ciuda numarului mare de jucatori absenti: „Ne lipsesc mai multi titulari, dar eu sunt convins ca putem obtine un rezultat bun vineri. Ar fi extraordinar sa obtinem trei puncte, dar si un punct ar fi foarte bun“.
Echipa Poli Iasi a plecat spre Constanta miercuri la pranz, urmand ca joi sa faca un antrenament pe Litoral, intoarcerea in Iasi fiind programata pentru sambata dimineata.
Pentru partida de miercuri, de la Dinamo, iesenii vor pleca marti, cu avionul, cu o cursa de linie, urmand sa revina in Iasi joi, tot cu avionul.

Niciun comentariu: