IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 24 martie 2008

REDNIC SI-A DAT DEMISIA DE LA RAPID


Antrenorul Rapidului, Mircea Rednic, si-a anuntat luni demisia din functie, dupa ce patronul Rapidului, George Copos, il acuzase duminica, in teremeni duri, ca a "rupt vestiarul".
"Decizia o luasem dupa jocul de la Craiova, dar venea meciul cu Steaua si mi-am dorit foarte tare sa castig acest meci. Ceea ce s-a si intamplat, cu toate ca a aparut acest scandal care dovedeste si el ca e imposibil sa te pui contra curentului. Era corect sa plec dupa jocul cu Steaua, dar a venit prea repede partida cu Buzaul si am cedat rugamintilor lui George Copos. A trecut si asta si mi-am dat seama ca, daca as mai ramane, pierdem toata lumea: si echipa, si eu, si suporterii, toti", a spus Rednic pentru site-ul oficial al clubului.
Antrenorul s-a referit apoi la acuzele aduse duminica seara de George Copos: "Au venit si declaratiile facute aseara de patron, care m-au convins definitiv. Nu vreau sa acuz pe nimeni, nu doresc o polemica in plus, dar un lucru trebuie cunoscut: eu mi-am respectat jucatorii si ii voi respecta in continuare. Sper ca, de aici incolo, sa nu apara alte luari de pozitie care sa nasca polemici inutile, ce n-ar folosi nimanui".
Patronul Rapidului, George Copos, l-a atacat in teremeni duri duminica pe Rednic, reprosandu-i faptul ca a facut multe compromisuri.
"Eu cred ca Mircea Rednic a facut o mare greseala, nu a avut o relatie profesionala cu jucatorii, numarul unu, si numarul doi, care poate este mai rau decat numarul unu, a facut compromisuri. A facut unele compromisuri si din cauza acestui lucru am ajuns aici. Asa cred eu", declarase Copos.
Mircea Rednic a venit la Rapid pe 10 octombrie 2007. In acest interval, Rapid a jucat 17 partide cu el pe banca, dintre care 15 in Liga I, si a obtinut 8 victorii, 4 egaluri si 4 infrangeri. Rapid a fost eliminata in sferturile Cupei Romaniei de Unirea Urziceni, iar in Liga I se afla pe locul 4, cu 45 de puncte, dupa 24 de meciuri disputate, tinand cont ca nu s-a dat un verdict in cazul jocului cu Steaua.

Niciun comentariu: