IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 12 martie 2008

POPA: „RADOI SA-SI VADA DE TREABA LUI, NU DE POLI IASI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat nemultumit miercuri de faptul ca jucatorul Stelei, Mirel Radoi, a spus ca gruparea din dealul Copoului a luat bani de la CFR Cluj pentru a bate formatia din Ghencea.
„Radoi e oltean si le stie pe toate! Vad ca vorbeste de noi ca am luat bani de la CFR Cluj sa-i batem. Radoi sa-si vada de jocul lui, nu de Poli Iasi! Asta este o jignire adusa clubului nostru si iesenilor. Nu permit asa ceva! El sa-si vada de treaba lui si sa ne lase pe noi in pace! Trebuiau sa ne bata daca erau buni!“, a declarat Ionut Popa.
Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a tinut sa precizeze ca gruparea din dealul Copoului nu a luat niciodata bani de la alte echipe: „Am vazut si eu declaratia lui Radoi. El ar face bine sa-si vada de echipa lui. Noi ne vedem de treaba noastra si vreau sa va asigur ca Poli Iasi, de cand sunt eu la aceasta echipa, nu a luat bani de la alta grupare. Jucatorii nostri joaca pe primele date de clubul nostru si atat!“
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca l-a dat in judecata pe suporterul buzoian care a intrat pe teren la meciul Gloria Buzau – Poli Iasi si ca intentioneaza sa trimita un dosar despre acest caz si la UEFA: „L-am dat in judecata pe acel suporter care a intrat pe teren la meciul cu Gloria. Avocatul meu, domnul Striblea, intentioneaza sa trimita un dosar cu acest caz si la UEFA, pentru a fi asigur ca nu vom mai avea parte de asemenea de gesturi pe terenurile de fotbal din Romania! Vreau sa se faca dreptate! Nu se poate sa fim amenintati cu moartea si sa nu se intample nimic!“

Niciun comentariu: