IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 31 martie 2008

MULTESCU SI-A DAT DEMISIA DE LA DINAMO


Antrenorul echipei Dinamo, Gheorghe Multescu, a anuntat luni ca si-a reziliat contractul cu formatia din Stefan cel Mare, pentru ca aceasta mai are sanse mici sa isi indeplineasca obiectivul, care este locul doi.
„Pentru mine, obiectivul a fost locul doi. Mai sunt putine sanse de a realiza acest obiectiv, tinand cont de etapele ramase de disputat pana la finalul campionatului. Am convenit cu oamenii din conducerea clubului, de comun acord, rezilierea contractului. Sper ca Dinamo sa se califice intr-o cupa europeana“, a declarat Gheorghe Mult escu.
Multescu a fost instalat la Dinamo inaintea etapei a XXII-a a Ligii I si a obtinut ca tehnician al ros-albilor doua victorii, cu Poli Iasi si Universitatea Cluj, doua egaluri, cu Farul Constanta si Gloria Bistrita, si o singura infrangere, in derby-ul etapei a 26-a, cu CFR Cluj.
„In momentele astea sansele la pozitia a doua erau minime si eu mi-am asumat responsabilitatea. Sunt dezamagit ca nu am reusit sa ating obiectivul propus. Eu am fost si in 1990 intr-un moment greu, dar asta mi-e soarta. Pentru mine, e o bucurie ca am fost la Dinamo si cu asta raman. Am venit intr-un moment greu in care fiecare meci conta si eram la atatea puncte in spate. Am decis de comun acord sa reziliez contractul, iar discutia a venit de la mine. Actionarii erau destul de afectati si au acceptat“, a spus Multescu.
Multescu a mai spus ca el le-a propus actionarilor dinamovisti sa ii rezilieze contractul cu gruparea din Stefan cel Mare din cauza rezultatelor slabe, dar ramane cu bucuria ca a avut ocazia sa pregateasca echipa de suflet.

Niciun comentariu: