IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 23 martie 2008

IONUT POPA: “DACA NICHITA NU IESE PRIMAR, PLEC DE LA POLI IASI”


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat duminica faptul ca din vara, cand ii expira contractul cu gruparea din dealul Copoului, vrea sa plece acasa, la Arad.
„Din vara vreau sa ma retrag acasa! Imi inchei contractul cu Iasul si cred ca plec. De sapte ani tot stau departe de casa. ~mi este foarte greu. Sotia mea s-a suparat pe mine cand acum doi ani am semnat cu Poli Iasi prelungirea contractului cu inca doi ani, desi ii spusesem ca mai stau un an si gata. Daca nu-mi gasesc ceva aproape de casa, de Arad, ma gandesc sa ma retrag! Ma apuc de cultura!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesean a lasat de inteles ca mai sunt, totusi, sanse de a continua in Copou: „Decizia nu este finala. Adica n-am zis: «Gata, plec sigur!» Dar imi este foarte greu. Am batut drumul Iasi – Arad de atatea ori de cred ca ajungeam in Japonia! Nu vreau sa influentez pe nimeni, dar daca nu iese Gheorghe Nichita din nou primar, 100% plec! El este locomotiva acestei echipe! A fost si Marius Stan, pe urma Sorin Boca, oameni care au pus umarul la ridicarea acestei echipe. Eu, acolo, primul vagon dupa locomotiva, dar Nichita ramane cel care a ridicat Iasul fotbalistic. Nu sunt dispus sa mai raman cu alt primar! Repet, nu vreau sa supar pe cineva. Asta e realitatea“.

Niciun comentariu: