IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 7 martie 2008

POPA IL VA DA IN JUDECATA PE SUPORTERUL BUZOIAN CARE A INTRAT PE TEREN LA MECIUL CU GLORIA


Avocatul iesean Marius Striblea a declarat vineri ca, in urma intalnirii pe care a avut-o cu antrenorul Politehnicii Iasi, Ionut Popa, il va reprezenta pe acesta in instanta impotriva suporterului buzoian care a intrat pe teren la meciul Gloria Buzau – Poli Iasi.
„Domnul Ionut Popa mi-a prezentat caseta video cu imaginile incredibile de la Buzau. Dupa ce domnul Popa mi-a prezentat cele intamplate pe gazon, m-am decis sa-l reprezint in instanta. In urmatoarele zile vom inainta plangerea in instanta pentru ca nu este psoibil ca un simbo al Iasului sa fie tratat de o asemenea maniera! Nu ascund faptul ca am un respect deosebit fata de domnul Ionut Popa, care a reusit lcururi remarcabile pentru iamginea Iasului cu Poli“, a declarat Marius Striblea.
Antrenorul gruparii iesene, Ionut Popa, a spus ca prin acest proces vrea sa traga un semnal de alarma fata de ceea ce se intampla in fotbalul romanesc: „Eu am muncit atatea ani si nu permit nimanui sa-si bata joc de imaginea mea! {i, tocmai de aceea vreau sa-l dau in judecata pe acel suporter, pentru a atrage atentia asupra faptului ca toti cei care muncim pentru acest sport meritam sa fim respectati si nu permitem sa fim tratati de o asemenea maniera!“

Niciun comentariu: