IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 7 martie 2008

POPA: „EU NU DECOJESC OUALE NIMANUI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat deranjat de faptul ca jucatorul formatiei Ceahlaul Piatra Neamt, Martin Czernoch, care a jucat si in dealul Copoului, ar fi spus ca nu a mai fost dorit in Copou.
„Am vazut tot felul de declaratii de-ale lui Czernoch referitoare la Poli Iasi. Vreau lucrurile sa fie clare: Eu nu decojesc ouale nimanui! Daca el vroia atat de mult sa joace la noi, nu trebuia in iarna sa se duca sa dea probe la alta echipa. Adica daca nu-si gaseste in alta parte vine la noi? Da’ ce suntem noi? A terminat contractul si la revedere! Putea sa fie si Ronaldinho! Tot atata tam-tam cu ce spune Czernoch! El sa-si vada de jocul lui si daca va putea sa ne gol, sa ne dea! Daca va putea...“, a declarat Ionut Popa.
Popa a mai spus ca s-a tinut de cuvant si si-a cumparat pistol pentru a se apara, dupa incidentul de la Buzau, cand un spectator a intrat pe teren si l-a bruscat pe Andrei Cristea: „Eu sunt om de cuvant. Am spus ca imi iau pistol si mi-am luat. Sunt purtator de arma cu acte in regula. Eu mi-am luat pistol sa ma apar, pentru ca vad ca altfel nu se mai poate! Ce calibru? 10x20!“

Niciun comentariu: