IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 14 martie 2008

POPA: „DUMNEZEU A FOST ALATURI DE NOI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri, dupa meciul cu Farul Constanta, incheiat la egalitate, scor 1-1, ca elevii sai au facut o repriza secunda foarte buna si ca ar fi putut obtine toate cele trei puncte puse in joc.
„Dumnezeu a fost alaturi de noi astazi! Am dominat in repriza a doua, am avut un gol anulat si un penalty, cred ca mai degraba am pierdut doua puncte, decat am castigat unul. E drept ca am luat un gol din vina noastra, dar asta e... Sunt fericit pentru acest rezultat, in conditiile in care nu am putut conta pe sase-sapte jucatori. De cand sunt eu antrenor la Poli Iasi, cred ca aceasta echipa nu a mai prestat un asemenea joc in deplasare! Despre arbitraj ce pot spune? Il felicit pe arbitrul Radu Petrescu pentru ca a a avut curajul sa dea acel penalty in prelungiri, insa eu cred, asa cum am mai spus, ca am mai avut un penalty, la Cristea“.

Niciun comentariu: