IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 20 martie 2008

MECI PE VIATA SI PE MOARTE IN “GIULESTI”


  • Partida Rapid Bucuresti – Steaua Bucuresti va avea loc astazi, de la ora 20.30 si va fi transmisa in direct de Kanal D.

Giulestenii sunt convinsi ca un succes joi seara i-ar readuce in lupta pentru titlu.
«CFR Cluj nu a castigat campionatul inca, mai sunt etape de disputat si pot aparea destule surprize.
Daca luam toate punctele in derby, mai speram la locul 1“, a declarat Ovidiu Herea. Mijlocasul a fost completat de Costin Lazar: „Trebuie sa castigam toate partidele pentru a pastra sansele la Liga, si de ce nu?, si la titlu. Clujenii mai pot face multi pasi gresiti“.
De partea cealalta, fotbalistul Stelei, Nicolae Dica, a spus ca echipa sa va fi principala favorita la locul doi daca va trece de Rapid, dar a precizat ca ros-albastrii s-ar multumi si cu un rezultat de egalitate in derby-ul de joi.
"Depinde foarte mult de echipa care va fi in forma. Eu sunt de parere ca va fi mai greu decat a fost cu CFR Cluj, mai ales ca jucam in deplasare. Rapid alcatuieste o formatie buna, am avut mereu meciuri grele cu ei, dar daca vom castiga ne vom distanta la cinci puncte fata de ei“, a declarat Nicolae Dica.
Fotbalistul Stelei a adaugat ca echipa sa este concentrata pentru derby-ul cu Rapid si un rezultat de egalitate va fi bun pentru ros-albastri: "Cu totii suntem concentrati, este un meci in care trebuie sa dai totul pe teren. Si un egal ar fi bun, pentru ca am ramane la doua puncte in fata Rapidului. Daca vom castiga, ne vom asigura locul al doilea. Eu cred ca sansele sunt egale".

Tot joi, vor avea loc partidele:

UTA – "U" Craiova, ora 14.30 - Telesport;

Unirea Urziceni – Gloria Buzau, ora 18.30 - National TV.

Niciun comentariu: