IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 24 martie 2008

CRISTEA: “NU AM SCAPAT INCA DE RETROGRADARE!”



Atacantul Politehnicii Iasi, Andrei Cristea, a declarat luni ca grupare din dealul Copoului nu a scapat inca de la retrogradare.
„Am batut Clujul si avem cateva rezultate bune, dar eu cred ca nu am scapat inca de retrogradare. Emotii mai sunt, fiindca nu suntem matematic scapati. Mai sunt cateva hopuri de trecut si sa nu uitam ca urmeaza meciurile cu echipele contracandidate la salavarea de la retrogradare. Inca se joaca“, a declarat Andrei Cristea.
Autorul golului din partida cu CFR Cluj a spus ca nu a dorit sa ajute Steaua: „Nu stiu daca am ajutat Steaua, daca stau bine sa ma gandesc, cred ca Steaua este deja campioana! Eu imi fac datoria pentru Poli Iasi. Le urez bafta si atat stelistilor, ins\ principala mea bucurie este ca am inceput sa marchez si ca mi-am ajutat echipa sa iasa din zona periculoasa“.

Niciun comentariu: