IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 25 august 2008

GHEORGHE NICHITA: „DACA TREBUIE, VOM ACTIONA E-ON SI LUXTEN IN JUDECATA!“


Primarul Iasului si presedintele de onoare al clubului Poli Iasi, Gheorghe Nichita, a declarat luni ca va cere ca societatile E-On si Luxten sa plateasca masa si cazarea jucatorilor constanteni la momentul reprogramarii partidei cu Poli.
„Astazi (luni – n.r.) am inceput ancheta legata de incidentul de la stadion in timpul meciului cu Farul Constan]a. La verificari participa reprezentanti ai E-ON-ului, ai Luxten Light, directorul tehnic al Primariei, un expert de la Bucuresti si reprezentanti ai Politiei Judetene. Inainte de meci am trimis doua adrese atat celor de la Luxten, cat si celor de la E-ON. Celor de la Luxten le-am cerut acordarea asistentei tehnice pe parcursul meciului in vederea bunei desfasurari, iar celor de la E-On le-am cerut alimentarea cu energie electrica a ambelor linii pe parcursul meciului. Vreau sa precizez ca aceste instalatii de nocturna sunt inca ale Luxten-ului, ei sunt cei care asigura functionarea in perimetrul de stadion. Ambele sunt vinovate, dar in opinia mea cea mai mare vina o are Luxten-ul deoarece si la meciul cu Steaua de acum doua saptamani au avut probleme. In aceste doua saptamani au avut timp suficient sa verifice care sunt cauzele incidentului, puteau crea toate scenariile posibile si puteau depista toate procedurile pentru ca cele doua instalatii de alimentare independente sa functioneze. Legat de Luxten, manevrele facute de acestia sunt gresite si inutile. Acest lucru s-a vazut in urma verificarilor de azi. Imediat ce ei au anuntat ca nu mai au tensiune, manevrele pe care acestia le-au facut au fost gresite si au dus la producerea unui scurt-circuit. Vom cere despagubiri de la E-On si Luxten! Celor doua societati le vom cere sa plateasca masa si cazarea celor de Farul in momentul in care partida se va juca. Sunt sigur de acest lucru, pentru ca regulamentul e clar in favoarea noastra“, a declarat Gheorghe Nichita.
Edilul a mai spus ca nu au fost simple greseli umane: „Sunt greseli atat de grave, iar succesiunea evenimentelor imi demonstreaza ca nu sunt simple erori umane. Acestea erau previzibile si se putea interveni. Dupa ce se va finaliza constatarea, daca va fi cazul, cei de la Politie ne vor spune cum ii putem actiona penal“.

Niciun comentariu: