IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 7 august 2008

SORIN BOCA: „STEAUA VA BATE PE GALATASARAY SI VA PIERDE LA IASI!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat joi ca isi doreste ca Steaua sa ajunga in grupele Ligii Campionilor, dar sa piarda la Iasi.
„Noi vrem sa uram bafta Stelei in cupele europene, dar Steaua va bate pe Galatasaray si va pierde la Iasi! Si anul trecut Steaua avea prima sansa inaintea meciului cu noi, dar pana la urma i-am batut. De ce n-am face-o din nou? E clar ca Steaua este marea favorita, dar asa cum spun eu de obicei, noi avem sansa noastra, pe care ne-o vom apara“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca spera ca stadionul sa fie plin la partida de vineri: „La 1-0 cu Vasluiul, cred ca altfel se juca daca aveam sprijinul fanilor nostri. Sper ca acest lcuru sa se intample vineri, cu Steaua. Mizam pe aportul suporterilor nostri si sunt convins ca acestia vor umple stadionul. Deja am vandut aproximativ 60% din total de 7.000 de bilete. Daca mai raman bilete, le vom pune in vanzare si in ziua meciului“.
Boca a mai spus, in gluma, ca stelistii vor sta la alt hotel decat la acela la care au fost cazati in sezonul trecut cand au jucat la Iasi: „Stelistii vin in aceasta seara (n.r. – joi seara) si nu vor mai sta la Hotelul «Concordia», cum au facut-o anul trecut. Acum locui la Hotel «Ramada». Nu stiu daca e vreo superstitie de-a lor. Daca e asa, sper ca si anul viitor sa fie nevoiti sa schimbe hotelul!“

Niciun comentariu: