IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 9 august 2008

IONUT POPA: „ARBITRII NU NE-AU LASAT SA JUCAM“


Antrenorul Politehnicii Iasi, Ionut Popa, a pus esecul din meciul cu Steaua pe seama manierii de arbitraj a lui Augustus Constantin.

„Am vorbit cu jucatorii in vestiar si erau foarte dezamagiti. Doreau sa facem ceva sa fim si noi arbitrati corect. Am mai multe faze pe care le incriminez. Atunci cand se urca Nesu pe atacant se da penalty. Atunci cand faultezi portarul, iei galben. Cand dai in minge dupa fluierul arbitrului, iei galben. Nimic din ce am vazut pe caseta adusa de presedintele CCA nu s-a respectat azi. In prima repriza am jucat exceptional, iar in a doua nu am fost lasati sa jucam. Vrem si noi sa fim arbitrati ca celelalte echipe. Dupa autogol, am introdus trei atacanti, incercind sa fortez pe centrul apararii lor, dar nu am reusit. Era normal sa primim al doilea gol. E trist sa pierzi printr-un autogol si un gol primit in minutul 90“, a declarat Ionut Popa.

Niciun comentariu: