IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 27 august 2008

IONUT POPA: „MEMEBRII CONSILIULUI DE ADMINISTRATIE SE GANDESC SA RETRAGA ECHIPA DIN CAMPIONAT!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri ca membrii Consiliului de Administratie de la club se gandesc sa retraga echipa din campionat.
„Aseara (n.r. – marti seara) a avut loc o sedinta a Consiliului de Administratie, in care s-a analizat situatia echipei si felul in care s-a ajuns aici. Au fost cativa membrii Consiliului de Administratie de la club care mi-au spus ca se gandesc sa retraga echipa din campionat! Au studiat foarte bine regulamentul, stiu ce presupune asta, dar sunt gata sa-si asume riscurile. Mi-au spus ca se vede foarte clar ca aceasta echipa nu este dorita in Liga I! Mi-au spus ca in aceste conditii nu mai are niciun rost sa se cheltuie atatea bani inutil. Numai la un meci de pe teren propriu se cheltuie peste 250 de milioane de lei vechi. Lumea este foarte suparata...“, a declarat Ionut Popa.
Tehnciianul iesenilor a mai spus ca nu este de acord cu o asemenea decizie si ca isi doreste sa-si atinga obiectivul propus: „Eu le-am spus foarte clar ca sunt impotriva unei asemenea decizii. Eu am venit la aceasta echipa pentru a face treaba si vreau ca impreuna cu jucatorii sa ne atingem obiectivul propus pentru aceasta editie de campionat, salvarea de la retrogradare. Dar, daca membrii Consiliului de Administratie vor lua decizia retragerii echipei din campionat, asta e! N-am ce sa fac...“

Niciun comentariu: