IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 9 august 2008

MARIUS LACATUS: „AM JUCATORI CARE POT MAI MULT!“


Antrenorul Stelei, Marius Lacatus, in ciuda faptului ca s-a declarat multumit de scorul partidei, crede ca jucatorii sai nu au evoluat la turatie maxima.
„Avem alternante in joc, la meciul cu Galata vreau 90 de minute bune din 90. Avem jucatori care pot mai mult, pentru mine e important grupul, nu vreau sa fac nominalizari. Nu conteaza ca am marcat din autogol, dupa cum a evoluat jocul trebuia sa vina si golul nostru, au jucat in linie, iar noi am incercat sa-i suprindem cu jucatori care vin din linia a doua“, a declarat Marius Lacatus.

Becali vede o alta echipa Steaua la Istanbul
Gigi Becali era foarte multumit la finalul partidei cu Poli Iasi, patronul din Ghencea afirmand ca echipa va juca cu totul altceva la Istanbul.
„Am intalnit o echipa agresiva, care nu ne-a lasat sa jucam. Au facut anti-joc. Nu am avut emotii deloc pentru ca Iasul nu a avut nici o ocazie. La Istanbul o sa fie o alta Steaua pentru ca o sa avem un alt adversar“, a spus Becali.
Intrebat de o posibila plecare a lui Radoi la Fiorentina, Becali a spus: „Ce sa caute Radoi la Fiorentina? El o sa joace in meciul de la Istanbul. Nu are ce sa caute la Fiorentina“.

Niciun comentariu: