IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

luni, 11 august 2008

SORIN BOCA: „VREAU SA CRED CA NU EXISTA O CONSPIRATIE IMPOTRIVA NOASTRA!“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat luni ca in primele trei etape de campionat formatia sa a fost defavorizata de arbitri.
„Noi am pierdut primele trei partide din actuala editie de campionat si din cauza arbitrilor. In prima etapa, la Craiova, nu ni s-a acordat un penalty. Si n-am mai zis nimic. In etapa a doua, cu FC Vaslui, doua goluri ale vasluienilor s-au dat din pozitii suspecte de off-side. Acum, cu Steaua, am avut un penalty clar, la faultul lui Nesu asupra lui Pecnik, dar nu ni s-a dat. Vreau sa cred ca nu exista o conspiratie impotriva noastra! Dar aceste greseli trebuie sa se opreasca! E clar ca arbitrii au gresit si de aceea asteptam sa se ia masuri impotriva lor“, a declarat Sorin Boca.
Intrebat daca va face memoriu, Boca a spus ca nu are niciun rost pentru ca punctele sunt deja pierdute: „Sa facem memoriu? Pentru ce?! Ce rost mai are?! Noi am pierdut deja punctele“.
Oficialul iesean a mai spus ca gruparea din dealul Copoulu iar fi meritat macar un punct in partida cu Steaua: „Daca nu era acel autogol al lui Pecnik, sigur nu pierdeam meciul cu Steaua. Asa, e greu de vorbit. Jucatorii nostri au facut o prima repriza foarte buna si cred ca meritam sa luam macar un punct“.

Niciun comentariu: