IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

sâmbătă, 23 august 2008

IONUT POPA: CRED CA ESTE TRADARE, ESTE O LUCRATURA!


Antrenorul Ionut Popa a declarat, sambata, ca, în opinia sa, este vorba despre "o tradare", "o lucratura" dupa ce partida Poli Iasi - Farul Constanta, din cadrul etapei a V-a a Ligii I, nu s-a disputat din cauza instalatiei de nocturna a stadionului "Emil Alexandrescu", care nu a functionat.
"Ce pot sa mai spun acum? Sunt suparat. Nu mi s-a întamplat niciodata asa ceva. La meciul cu Steaua s-a mai întamplat o data acest lucru si nu stiu de ce nu s-au luat masuri. Eu cred ca este tradare. Este o lucratura. De cand sunt eu la Iasi, aici este o dusmanie politica. Daca vreti sa va spun, înainte de alegeri, au fost unii care mi-au transmis ca îmi dau multi bani daca ma întorc împotriva primarului", a spus Popa.
Tehnicianul gruparii iesene a mentionat ca nu mai doreste pe nimeni în jurul echipei si doreste ca tot staful sa fie lasat în pace. "Moralul jucatorilor este la pamant. La meciul cu Vasluiul am jucat fara suporteri, acum nu am avut nocturna si toate se sparg în capul lui Popa. Urmeaza sa strangem randurile si tot ce vreau acum este sa fim lasati în pace. Vreau sa fiu singur. Nu mai vreau pe nimeni în jurul meu sau în jurul echipei. Nu vrem prime, nu vrem contracte, ci doar sa fim lasati în pace. Daca vor sa scape de mine, sa îmi dea hartie si plec", a mai spus Ionut Popa.

Niciun comentariu: