IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 7 august 2008

IONUT POPA: „JUCATORII TREBUIE SA INTELEAGA CA NOI JUCAM PE PUNCTE SI BANI!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionu] Popa, a declarat joi ca a incercat in aceasta saptamana sa-si motiveze jucatorii.
„Ne-am pregatit «supara]i» saptamana aceasta, pentru ca Vasluiul nu ar fi castigat niciodata la Iasi, daca noi nu faceam acele greseli. Le-am spus jucatorilor mei ca ei nu vor avea parte de asemenea «cadouri» de la adversari. Asemenea greseli se fac o data la 100 de ani de o echipa! ~n aceasta saptamana am incercat sa-i motivez pe jucatori, insa nu stiu daca am reusit. Ei trebuie sa in]eleaga ca noi jucam pe puncte si bani, daca nu castiga, nu iau ban“, a declarat Ionu] Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus, in gluma, ca nu va mai purta camasa sa norocoasa la partida cu Steaua: „Am spus anul trecut ca voi pastra camasa norocoasa, pe care am purtat-o cand am batut Steaua, dar acum n-am mai gasit-o! O data la cinci ani schimb si eu camasile! Am atat de multe ca nu o mai gasesc pe aceea“.
Popa a mai precizat ca ar fi dispus sa participe la un meci intre antrenori si presedin]ii de club: „A spus Mititelu ca vrea un meci intre conducatori de club si antrenori? Pai mie imi convine. Daca Iancu joaca stopper, eu ma fac atacant! Unu la unu il fac! Pe Iancu si Mititelu i-as dribla de mai multe ori. As putea pune pariu cu ei, pentru ca ei au bani!“
Referitor la jucatorul achizi]ionat de Steaua, Juan Carlos Toja, Popa a spus ca nu-si poate da cu parerea: „Toja? Care Toja? N-am auzit de el... Ah, ala care a jucat in America. Nu pot sa-mi dau cu parerea despre un jucator pe care nu l-am vazut niciodata jucand. La noi tot vin jucatori straini...“

Niciun comentariu: