IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

marți, 12 august 2008

ONUT VA RATA SI MECIUL CU GLORIA BISTRITA


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa a declarat marti ca singura absenta din tabara gruparii din dealul Copoului pentru partida de vineri, cu Gloria Bistrita, este cea a lui Bogdan Onut, insa este una foarte importanta.
„Pana acum, singurul absent pentru partida cu Gloria Bistrita este Bogdan Onut, insa este o pierdere foarte grea pentru noi. Absenta lui in partidele cu FC Vaslui [i Steaua s-a vazut. Eu sper ca pana vineri sa nu mai apara vreo alta accidentare. Ignatov a reluat pregatirile, insa nu cred ca va intra in primul unsprezece, el ratand programul de pregatire din vara. De asemenea, vreau in aceasta saptamana sa-l vad la lucru pe atacantul Lazar Popovic, pentru ca am auzit ca este jucator bun. Ramane acum sa ma conving [i eu de acest lucru. Daca va da randamentul scontat. il vom legitima“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul ie[enilor a mai spus ca spera ca atacantul Ionut Balba sa fi inteles lectia primita prin neconvocarea pentru partida cu Steaua: „Ionut Balba este unul dintre jucatorii no[tri importanti, dar el trebuie sa inteleaga ca trebuie sa munceasca pentru a prinde echipa. M-a dezamagit in primele meciuri [i tocmai de aceea l-am lasat în afara lotului la meciul cu Steaua. A fost o lectie pe care sper ca a inteles-o. Depinde acum numai de el. Pentru meciul de la Bistrita, cu Gloria, va veni randul altor jucatori sa nu prinda lotul. Asta inseamna concurenta [i depinde numai de ei daca joaca sau nu“.

Un comentariu:

Anonim spunea...

Salut! Ti-am adaugat blogul la blogroll.