IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 22 august 2008

IONUT POPA: „TREBUIE Sa JUCAM SI IMPOTRIVA ARBITRILOR!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca le-a spus jucatorilor sai inaintea partidei de sambata, de pe teren propriu, cu Farul Constanta ca acestia trebuie sa joace si impotriva arbitrilor.
„Am avut o serie de discutii cu jucatorii mei in aceasta saptamana si le-am cerut sa fie la fel de pragmatici ca sezonul trecut. Le-am cerut sa nu mai fie preocupati de arbitraj. E clar ca arbitrii sunt impotriva noastra! {i la meciul cu Farul veti vedea ca va fi la fel! Le-am spus jucatorilor ca trebuie sa jucam si impotriva arbitrilor! Pot sa incep eu degeaba un razboi impotriva arbitrilor, ca oricum nu ne mai baga nimeni in seama. Ba mai mult, or sa vina unii sa zica: «Uite ba, asta se ia numai de arbitri!» Mi-e lehamite sa mai vorbesc despre ei! Ma orientez numai spre jocul echipei“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca echipa sa are nevoie de un rezultat bun pentru a iesi din impas: „Le-am cerut jucatorilor sa nu mai repete gafele din primele etape. Daca putem mai mult decat am facut-o pana acum, vom ramane in prima liga, daca nu, vom retrograda! Lucrurile sunt simple! Nu e nicio tragedie daca vom retrograda. Tragedie a fost la Madrid, unde au murit atatea oameni... Oricum, eu astept ca echipa sa joace mai bine decat a facut-o in primele reprize cu Bistrita, Steaua si Craiova. Cred ca avem nevoie de un rezultat bun pentru a iesi din impas“.

Niciun comentariu: