IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 15 august 2008

IONUT POPA: „NU IMI DAU DEMISIA!“


Antrenorul Politehnicii Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri dupa meciul cu Gloria Bistrita ca nu va demisiona, in ciuda celor patru esecuri consecutive din aceasta editie de campionat.
„Eu nu-mi dau demisia, cine isi da demisia este las! Eu nu ma insor ca sa divortez!“, a declarat Ionut Popa.
Ca si dupa celelalte partide, tehnicianul si-a criticat jucatorii pentru erorile comise si a fost de parere ca formatia sa a incasat „doua goluri de prosti“. „Am avut o prima repriza echilibrata, in care s-a jucat cu garda deschisa si ambele echipe au avut ocazii de poarta, dupa care am inceput partea secunda cu o greseala grava in defensiva. O minge gresita pe partea stanga si gazdele, care nu prea au contat in repriza a doua, au reusit sa se distanteze. Este pacat ca am luat doua goluri ca in filmele cu prosti“, a spus Ionut Popa.
Tehnicianul a criticat si arbitrajul partidei, principalul repros fiind neacordarea unor faulturi: „Vreau sa subliniez faptul ca arbitrii au permis jocul dur al gazdelor. Au fost cateva faulturi clare comise de Panc, in urma carora doi atacanti ai nostri s-au accidentat si au trebuit schimbati. In repriza a doua a fost si un fault clar la Viveiros, scapat singur pe partea dreapta, dar domnisoara a lasat jocul sa continue. Dupa toate acestea incep sa-mi pun cateva semne de intrebare si cred tot mai mult intr-o conjuratie impotriva noastra“.

Niciun comentariu: