IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

miercuri, 13 august 2008

IONUT POPA: „LA BISTRITA, NE INTALNIM DOI ANTRENORI CARE VREM CORECTITUDINE “


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat miercuri ca partida de vineri, cu Gloria Bistrita, reprezinta o intalnire intre doi antrenori care au cerut ca arbitrii sa fie corecti.
„Ne intalnim doi antrenori care vrem corectitudine, sa vedem care va fi acum multumit. Eu sper sa pot vorbi frumos despre echipa mea si despre arbitri si la finalul meciului. Am ceva temeri deoarece in ultimele doua sezoane am pierdut la Bistrita din cauza arbitrilor. Sa vedem ce va fi acum. Chiar m-am uitat la finalul saptamanii trecute la emisiunile de analiza fotbalistica si am vazut ca toata lumea ne-a dat dreptate cu fazele litigioase din meciul cu Steaua. Dar ce foslos? Eu sper sa nu mai avem parte de astfel de arbitraje. Noi tot am tacut, le-am spus si jucatorilor sa nu comenteze deciziile arbitrilor. Dar pana cand? Nu suntem prostii nimanui!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca se asteapta ca in partida cu Gloria Bistrita formatia sa sa acumuleze primele puncte in actuala editie de campionat: „N-am luat inca punct si acest lucru ne deranjeaza pe toti. Moralul jucatorilor este scazut, dar sper ca munca depusa sa inceapa sa dea roade. Trebuie sa vina un rezultat bun pentru a creste moralul jucatorilor. Eu cred ca putem pleca neinvinsi de la Bistrita. Saptamana aceasta am facut mai mult pregatire tactica. Vreau o dispunere mai buna in teren. Vreau sa initiem jocul si sa ajungem eficient la poarta. Pentru acest meci va lipsi Onut, care de-abia a reluat pregatirea fizica, fara insa a face pregatirea cu mingea si Radu Ciobanu, care si-a reziliat contractul. Va reveni Ignatov si sper sa poata juca la Bistrita“.

Niciun comentariu: