IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 22 august 2008

SORIN BOCA: „PARTIDA CU FARUL ESTE CAPITALA PENTRU NOI“


Presedintele clubului Poli Iasi, Sorin Boca, a declarat vineri ca partida cu Farul Constanta, de sambata, de pe teren propriu, este una extrem de importanta pentru elevii lui Ionut Popa.
„Partida cu Farul este capitala pentru noi! Farul este o echipa buna, dar nu se ridica, totusi, la nivelul primelor patru formatii din campionat, si tocmai de aceea cred ca ii putem invinge, mai ales ca jucam pe teren propriu. Farul are o echipa cu jucatori valorosi, care evolueaza de mult timp impreuna, dar, chiar si asa, cred ca noi ne putem atinge obiectivul propus, obtinerea celor trei puncte“, a declarat Sorin Boca.
Oficialul iesean a mai spus ca saptamana viitoare urmeaza sa se ia o decizie in privinta atacantului de la FK Cukaricki, Lazar Popovic, care s-a aflat o saptamana in probe la gruparea din dealul Copoului: „Am fost impresionati de calitatile lui Popovic si urmeaza ca saptamana viitoare sa luam o decizie. Negocierile cu clubul de care apartine au fost demarate si ramane sa vedem, in functie de pretentiile lor si ale jucatorului sa hotaram daca il vom lua sau nu“.
Antrenorul Ionut Popa a spus ca se asteapta ca suporterii sa fie alaturi de echipa la meciul de sambata, cu Farul Constanta: „Sper ca acum, in ceasul al doisprezecelea, suporterii sa vina alaturi de echipa si sa-i sustina pe jucatori. Daca vor incepe iar cu «blatisti», «Popa du-te» nu stiu unde, nu cred ca ii vor ajuta pe jucatori. Am auzit de tot felul de discutii ca se vand jocuri. Eu nu cred ca exista asa ceva. Daca intr-adevar sunt, eu cred ca Dumnezeu e sus si vede. Eu am incredere totala in jucatorii mei si sunt convins ca suntem o adevarata familie, care stie sa stranga randurile la greu“.

Niciun comentariu: