IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

duminică, 19 octombrie 2008

IESENII DEPUN MEMORIU IMPOTRIVA LUI DINU GHEORGHE


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat afectat duminica de afirmatiile facute de Dinu Gheorghe, care a acuzat in mod voalat gruparea ieseana de non-combat in partida cu Dinamo.
„Am azuit ca domnul Dinu Gheorghe a spus despre noi ca nu ne-am omorat cu firea in partida cu Dinamo. Daca el stie ceva sa spuna tot, daca nu, sa plateasca pentru aceste afirmatii! Am discutat cu presedintele Sorin Boca si vom depune un memoriu impotriva lui Dinu Gheorghe. Nu se poate ca oricine sa aduca acuze nefondate impotriva echipei mele. Noi ne vedem de meciurile noastre si ne aparam sansele doar pe teren“, a declarat Ionut Popa.
Si jucatorul Cornel Buta s-a aratat deranjat de acuzele aduse de Dinu Gheorghe: „Domnul Dinu Gheorghe, daca are probe, sa demonstreze ca noi nu ne-am aparat corect sansele cu Dinamo. E normal ca noi, o echipa mica, sa jucam intr-un fel cu formatiile mari, Steaua, Dinamo sau CFR Cluj si in alt fel cu FC Brasov sau stiu eu care alta echipa. Normal ca impotriva Brasovului am jucat la victorie, pentru ca aveam mai multe sanse decat in fata formatiilor mari din campionat“.
Reactia iesenilor a venit dupa ce Dinu Gheorghe a acuzat formatia ieseana ca nu s-ar fi omorit cu firea in partida cu Dinamo.

Niciun comentariu: