IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 31 octombrie 2008

IONUT POPA: „IMI FAC BAGAJELE SI PLEC LA ARAD!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, a declarat vineri ca este decis sa plece de la gruparea din dealul Copoului.
„Gata! Plec de la Poli Iasi! Imi fac maine (n.r. - sambata) bagajele si plec la Arad! Nu mai pot asa. De trei luni de zile eu nu mi-am luat salariul. Sunt jucatori care nu au luat bani din iulie. Eu nu mai pot continua in conditiile acestea. Eu sunt un luptator, dar nu mai pot. Nu pot lucra cu jucatori nemultumiti. Tot ni s-a promis ca se vor da bani, dar nu s-a intampla nimic. Eu nu pot sta asa, sa ma injure lumea din tribuna din cauza faptului ca jucatorii nu vor sa joace“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca presedintele clubului si jucatorii au incercat sa-l convinga sa nu plece: „Cand am plecat de la stadion, presedintele Sorin Boca a venit cu mine acasa, cu masina, si a incercat sa ma convinga sa nu plec. {i antrenorul secund, Narcis Ciocarlan, a venit cu un mesaj de la jucatori sa ma razgandesc, spunand ca ei nu mai vin la antrenamente daca eu plec. Eu am luat o decizie si asa ramane!“

Un comentariu:

bettips spunea...

Vai, dar de-ai pleca odata, ca tot ne ameninti de 5 ani ca pleci! Ne-am saturat de vrajelile tale cu "nu sunt bani" si glume rasuflate cu "nu stiu cine imi taie porcu' de craciun"! Ori la bal, ori la spital! Pleaca odata si nu te mai intoarce! Ne-am saturat sa ne taram prin liga I de atatia ani! Ori in B, ori pr primele 5 locuri!