IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

joi, 9 octombrie 2008

IONUT POPA: „BALBA ESTE LIPSIT DE MINTE!“


Antrenorul echipei Politehnica Iasi, Ionut Popa, a declarat ieri ca jucatorul Ionut Balba este „un om lipsit de minte“ dupa ce fotbalistul a fost prins conducand sub influenta bauturilor alcoolice, de o brigada a Politiei Rutiere Iasi.
„Am auzit si eu de Bilba. Ce pot sa mai zic? Adica eu ii iau apararea de atatea ori si imi pun obrazul pentru el si el iar greseste. Mai poti spune ceva despre un asemenea om? Balba este un om lipsit de minte! Pentru ca unul normal n-ar face aceeasi greseala de mai multe ori", a spus Popa.
La randul sau, presedintele clubului iesean, Sorin Boca, a precizat ca Ionut Bilba va suporta rigorile legii, iar pe plan sportiv i se vor aplica masurile prevazute in Regulamentul de Ordine Interna a clubului: "Balba este cetatean al Romaniei si este obligat sa respecte legile tarii. Daca a gresit, sa plateasca! Asa este normal. Pe plan sportiv, noi ii vom aplica regulamentul. Nu se poate ca cineva sa-si bata joc de imaginea clubului nostru! Adica noi facem atatea pentru el si el isi bate joc?! Tocmai ii luasem un bilet de avion sa plece la Timisoara si pe urma in Serbia pentru a merge la o clinica medicala pentru a-si rezolva problema medicala pe care o are. Si el uite ce face! Un om normal invata din greseli, dar el... Ce pot sa mai spun? Va plati pentru greseala facuta“, a mentionat Boca.
Si presedintele de onoare al gruparii iesene, Gheorghe Nichita, a acuzat modul in care a inteles Balba sa isi petreaca timpul liber. „Balba e branza buna in burduf de caine! E treaba antrenorului si a presedintelui de club ce masuri vor lua impotriva jucatorului. Au fost situatii in care l-am condamnat pe Balba si il condamn in continuare pentru viata pe care o are in afara stadionului. Pe de alta parte trebuie sa recunosc ca de multe ori ne-a si slavat pentru ca este un jucator talentat. Din pacate isi duce talentul intr-o zona din care nu are de cistigat. Eu sunt primarul orasului, nu sunt in clipa de fata nici presedintele clubului si nici antrenorul echipei, asa ca nu pot lua masuri“, a declarat primarul Gheorghe Nichita.

Niciun comentariu: