IN LOC DE BUN VENIT

Am stat mult si m-am gandit daca este sau nu oportun acest blog. Unii spun ca da, altii ca nu.
Asta ramane sa decideti dumneavoastra.
Si nu uitati un singur lucru: DACA NU PUTETI SA FITI BUNI, ATUNCI FITI RAI!

vineri, 10 octombrie 2008

IONUT POPA: „VREAU SA CASTIGAM CU FARUL CU NOROC!“


Antrenorul echipei Poli Iasi, Ionut Popa, s-a declarat vineri, in cadrul unei conferinte de presa, deranjat de afirmatiile facute de tehnicianul Farului Constanta, Ion Marin, care a spus ca gruparea din dealul Copoului este o formatie norocoasa.
„Am vazut ca unii spun despre noi ca suntem norocosi. Ca noi castigam doar pentru ca avemn noroc. Vreau sa castigam cu noroc cu Farul! Normal ca dupa succesul de la Urziceni mi-as dori sa continuam cu o victorie, dar totul depinde de jucatori. Ei au cutitul, sa taie painea! Indiferent daca vom castiga sau nu, ii rog pe suporteri sa ma injure numai pe mine si nu pe jucatori sau pe conducatori. Eu sunt dracu’ gol! As fi plecat de mult de la Iasi daca nu aveam acea clauza in care se stipuleaza ca trebuie sa dau niste bani daca demisionez. Da’ si eu cat pot sa mai suport?! Si sclavul ala, Kunta Kinte, a stat legat, dar pana cand?!“, a declarat Ionut Popa.
Tehnicianul iesenilor a mai spus ca s-ar putea sa fie nevoit sa faca improvizatii in atac pentru partida cu Farul Constanta: „Pentru meciul cu Farul nu pot conta pe Cristian Munteanu, care este suspendat, iar Tanasa nu stiu daca se poate reface pana duminica. Daca nu va putea juca, voi fi nevoit sa fac improvizatii in atac“.
Popa a mai precizat ca se teme ca arbitrajul sa nu defavorizeze echipa sa.
„In ultimii ani, in partidele cu Farul am fost mereu dezavantajati. Sper ca acum nu se va mai intampla. Nu stiu cine va arbitra, dar sa nu vina Kovacs! Ala nu stie regulamentul, ce sa caute el aici?! El s-a luat dupa altii cand trebuia sa astepte o ora sa se rezolve problema cu nocturna“, a conchis Popa.

Niciun comentariu: